Niestety też się nie dopatrzyłam, że inne ceny obowiązują w sklepie stacjonarnym i online i przepłaciłam. W wielu sklepach też polityka zamówień i zwrotów jest inna stacjonarnie i internetowo - Monnari Ryłko itp.
Przywykłam do tego, jak mam tutaj. Zamawiasz dziś, jutro masz w skrzynce. Zwroty za darmo. Wymiana za darmo. Przelewy za darmo. Jak czasem nie dopatrzę i jakiś towar ma adnotację, że będzie szedł dłużej, to pierwsze dni szukam czy już może w skrzynce leży. Ale z reguły aplikacja sklepu online doskonale pokazuje, jaki ma status przesyłka. Wkurzające było to, że konta na empipku nie mogłam założyć z pominięciem numeru telefonu. Nie wiem, czy ktoś dostał stary numer komórki męża, ale pewnie teraz dostawać będzie informacje marketingowe od empiku i partnerów :P
Alicja19722
6 czerwca 2025, 16:22Niestety też się nie dopatrzyłam, że inne ceny obowiązują w sklepie stacjonarnym i online i przepłaciłam. W wielu sklepach też polityka zamówień i zwrotów jest inna stacjonarnie i internetowo - Monnari Ryłko itp.
Babok.Kukurydz!anka
6 czerwca 2025, 17:42Przywykłam do tego, jak mam tutaj. Zamawiasz dziś, jutro masz w skrzynce. Zwroty za darmo. Wymiana za darmo. Przelewy za darmo. Jak czasem nie dopatrzę i jakiś towar ma adnotację, że będzie szedł dłużej, to pierwsze dni szukam czy już może w skrzynce leży. Ale z reguły aplikacja sklepu online doskonale pokazuje, jaki ma status przesyłka. Wkurzające było to, że konta na empipku nie mogłam założyć z pominięciem numeru telefonu. Nie wiem, czy ktoś dostał stary numer komórki męża, ale pewnie teraz dostawać będzie informacje marketingowe od empiku i partnerów :P
equsica
6 czerwca 2025, 13:31Tak ja kiedyś tak pobiegam po książkę bo stwoerdzialam że nie opłaca mi się zamawiać i czeka xi sie zadziwiam cena