Tytuł wpisu w pamiętniku odchudzania:
Przekręt jakich mało


  • Alicja19722

    Alicja19722

    6 czerwca 2025, 16:22

    Niestety też się nie dopatrzyłam, że inne ceny obowiązują w sklepie stacjonarnym i online i przepłaciłam. W wielu sklepach też polityka zamówień i zwrotów jest inna stacjonarnie i internetowo - Monnari Ryłko itp.

    • Babok.Kukurydz!anka

      Babok.Kukurydz!anka

      6 czerwca 2025, 17:42

      Przywykłam do tego, jak mam tutaj. Zamawiasz dziś, jutro masz w skrzynce. Zwroty za darmo. Wymiana za darmo. Przelewy za darmo. Jak czasem nie dopatrzę i jakiś towar ma adnotację, że będzie szedł dłużej, to pierwsze dni szukam czy już może w skrzynce leży. Ale z reguły aplikacja sklepu online doskonale pokazuje, jaki ma status przesyłka. Wkurzające było to, że konta na empipku nie mogłam założyć z pominięciem numeru telefonu. Nie wiem, czy ktoś dostał stary numer komórki męża, ale pewnie teraz dostawać będzie informacje marketingowe od empiku i partnerów :P

  • equsica

    equsica

    6 czerwca 2025, 13:31

    Tak ja kiedyś tak pobiegam po książkę bo stwoerdzialam że nie opłaca mi się zamawiać i czeka xi sie zadziwiam cena

© Fitatu 2005-25. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis stosuje zalecenia i normy Instytutu Żywności i Żywienia.